Skolevognene

Når du tager kørekort ved Trekantens køreskole kan du komme ud og køre i vores tre moderne skolevogne. Alle biler er lette og køre, og er meget velegnet til at lærer at køre bil i. Patrick kører i Mercedes’en, Lene kører i skolevognen Baggesø og Helen kører i Golf’en.

Mercedes Cabriolet

En af skolevognene hos Trekantens Køreskole er en Mercedes C220 Cabriolet.
Det er nok den fedeste skolevogn, som man kan få undervisning til kørekort i Vejle. Den er meget veludstyret og er utroligt let at køre. Sæde og rat kan naturligvis indstilles så det passer alle.
Fordi den har en stor motor, er den rigtigt nem at sætte i gang i, og man går derfor ikke så nemt i stå. Desuden har den fantastiske køreegenskaber, let og overskuelig at køre og har ikke de store blinde vinkler. Du kommer til at køre i denne skolevogn hvis du vælger Patrick som kørelærer. Du kan læse mere om Patrick her.

Hyundai Tucson SUV

Baggesø skolevogn er en Hyundai Tucson 1,7 SUV. Bilen er udstyret med en masse lækkert ekstraudstyr. Den syner måske stor, men når man først sidder bag rattet føles det som om man kan overskue hele verden på grund af højden. Bilen er nem at betjene og eleverne er meget glade for den. Baggesø skolevognen er godt udstyret, og er nem at køre. I bilen kan sæde og rat justeres, således at bilen passer til de fleste. Du kommer til at køre i Baggesø skolevognen hvis du vælger Lene som kørelærer. Du kan læse mere om Lene her

Volkswagen Golf 6

Helen kører i en Volkswagen Golf 6, som er en rummelig mellemklassebil.
Denne skolevogn er smidig og let kørt, og med en 1,6 liters motor får man en bil der bestemt hverken er kedelig eller langsom, og som sagtens kan følge med også på motorvejen. Brændstofforbruget er i den fornuftige ende af skalaen, til glæde for klima, miljø og pengepung. Golf’en har en hel del ekstraudstyr, bla. hillhold der hjælper dig med at holde styr på bilen i Vejles kuperede terræn, og er en af de biler hvor sæde og rat lettest kan justeres så det passer til netop dig. I sommervarmen nyder både elev og kørerlærer godt af kølesæder, der sammen med aircondition holder os tempererede så vi kan koncentrere os om kørslen. Du kommer til at køre i denne skolevogn hvis du vælger Helen som kørelærer. Du kan læse mere om Helen her.

Mercedes C-klasse sedan

Even kører i en Mercedes C-klasse, som har en stor motor og nem at køre.
Du kommer til at køre i denne skolevogn hvis du vælger Even som kørelærer. Du kan læse mere om Even her.