MC Kørekort i Vejle

Kørekort til MC?

Vi tilbyder kørekortene A over 24 år eller 2 års A2 erfaring, A2 over 20 år samt A1 over 18 år.
Prisen inkl. alt er kun 7.995,-

Hvis du har et A1 MC kørekort er du mere end velkommen til at kontakte os. Så laver vi et forløb, så du kan opgradere, og få et A2 MC kørekort. Det samme gælder hvis du har et A2 kørekort og ønsker at få et A kørekort.

Yamaha MT-07 | Årgang 2019

Hos Trekantens køreskole har vi 3 nye Yamaha motorcykler. Vi har valgt disse da de er meget gode begynder motorcykler, som er nemmer at betjene. I og med de er helt nye har de alt det nyeste udstyr, hvilket giver dig en klar fordel når du skal tage MC kørekort i Vejle.

Gode køretimer

Hos Trekantens køreskole får du gode køretimer, hvor vi går meget op i at skabe et trykt læringsmiljø. Her er der plads til at lave fejl, og vores mål er at du skal bestå første gang. Derfor kører vi også kun med maksimum 3 elever. Dette sikre at du får en individuel undervisning, som du lærer noget af. Vi tilbyder desuden mulighed for at du kan få enkeltundervisning. Til køretimerne kører din kørelærer ofte selv med på motorcykel, eller kører bagefter i en bil.

Spændende teoriundervisning

Du kan forvente en spændende teoriundervisning, hvor der er plads til at stille spørgsmål. Vi tilbyder selvfølgelig ubegrænset teori, så du kan blive helt klar til din køreprøve til MC kørekort.

Nyt og lækkert udstyr

Når du tager MC kørekort ved Trekantens køreskole stiller vi alt det udstyr du skal bruge til rådighed. Du låner altså en hjelm og motorcykeltøj af os. Alt vores udstyr er nyt og i god kvalitet, som gør det lidt federe at tage MC Kørekort.

Vejles største MC udvalg

Vi har Vejles største MC udvalg med 6 motorcykler der passer til alle størrelser. Så om du er høj eller lav får du en motorcykel der passer til dig.

Din kørelærer | Patrick Strüwing

Ved Trekantens køreskole er det vores kørelærer Patrick Strüwing, som underviser i MC kørekort. Med Patrick er du sikker på at få en god, sjov og hyggelig undervisning. Patrick er sågar uddannet til at uddanne nye kørelærer til bilkørekort. Patrick er altså en meget kompetent kørelærer, som elsker hans job. Du får også en kørerlærer, som selv nyder at køre på motorcykel. Faktisk så meget at han ofte selv kører på motorcykel til køretimerne.

MC Kørekort i Vejle? Tilmeld dig holdstart her: