Kørelærerene

Ved Trekantens Køreskole har vi de 4 kørelærer Patrick, Helen, Even og Nicolai som underviser i Vejle. Alle vores kørelærer har mange års erfaring, og kan helt sikkert hjælpe dig til at få den type kørekort du ønsker at få. Vi tilbyder både kørekort til bil og motorcykel, samt trailerkørekort.

Hvem er kørelærerene i Trekantens Køreskole?

Patrick Strüwing

Patrick har været kørelærer siden 2013 og er uddannet til at undervise i kørekort til alle kategorier, derudover også særlig godkendt kørelærer der har ret til at uddanne nye kørelærere og har bl.a. stået for den praktiske undervisning af Nicolai.
Patrick startede køreskolen i 2013 og har siden udvidet med flere dygtige kørelærere.

I undervisningen lægger Patrick vægt på, at det skal være sjovt, spændene og tillidsfuldt når du skal lære at køre. Hvert forløb tilpasses den enkelte elevs behov og niveau, så vi kommer i mål med kørekortet og en tryg fremtid på vejen.

I skolevognen er der plads til at lave fejl, og det skal være en tryg oplevelse, da det er det man lærer bedst af.

Helen

Helen har været kørelærer siden november 2018 og er uddannet til at undervise i kørekort til almindelig bil. Hun ønskede at holde en pause fra pædagogfaget hvor hun i en årrække har arbejdet med unge 16 til 23årige i udslusning på et skolehjem i Nordsjælland.

Helen har elsket at køre siden hun var helt ung, og kan sagtens huske hvor stort det var at få kørekort. Det første til knallert var fantastisk, men det til bil var frihed på et helt ukendt plan.

Hun har selv været til køreprøve til bil i 1990, trailer og motorcykel i 2010, taxa, lastbil og lastbil med hænger i 2016, så hun ved godt hvad nervøsitet til en teori og køreprøve vil sige, og har også stor tålmodighed og forståelse overfor nervøsitet når man skal på manøvrebane eller ud på vejen og køre, og op til køreprøve, men målet er klart. Man skal trænes op til at kunne bestå køreprøven, og det kræver arbejde, træning og at man gør sig umage. Og det gør Helen også, gør sig umage, for at lære dig det du skal kunne for at køre sikkert og bestå din køreprøve.

Even Kallevik

Even har været kørelærer siden 2019 og er uddannet til at undervise i kørekort til kategori B.

Han har kørekort i alle kørekortkategorier undtagen bus. Even har været en del af trafikken siden 2009, hvor man dengang kunne finde ham på en knallert. I 2012 kom kørekortet til bil i hus, og knallerten blev hurtigt skiftet ud til en bil og senere hen en motorcykel.

I undervisningen lægger Even vægt på, at det skal være sjovt, lærerigt og trygt, når du skal lære at blive en god bilist. Hvert forløb tilpasses den enkelte elevs behov og niveau, så vi kommer i mål med kørekortet og en tryg fremtid på vejen.

Nicolai

Nicolai har været kørelærer siden 2020 og han er udannet til at undervise i alle kørekort kategorier.
Nicolai er også særligt godkendt kørelærer, som betyder at han kan uddanne nye kørelærere.
Han har kørekort til alle kategorier og ved derfor ofte hvordan det er at sidde i de forskellige køretøjer i kommer til at møde på vejen.
Nicolai har en baggrund som lastbilchauffør hvor han har 10 års erfaring bag rattet på de store køretøjer.
I hans undervisning lægger han vægt på at der er plads til at lave fejl og lære af dem, samt at det skal være sjovt og hyggeligt samtidig med det skal være seriøst og lærerigt.

Hvad venter du på? Tilmeld dig i dag!